هنگامی که سنگ کلیه را نمی توان با استفاده از داروهای حل شود ، گام بعدی این است که معمولا یک روش شناخته شده به عنوان سنگ شکنی با امواج ضربه ای . این شامل تمرکز مجموعه ای از شدت بالا پالس های صوتی بر روی سنگ ، تا زمانی که آنها شکستن از هم جدا به نقطه ای که می توان آنها را در ادرار دفع می شود و یا محلول های مواد مخدر. با استفاده از تکنیک های نظارت در حال حاضر ، با این حال ، می توان آن را سخت به بگویید که و اگر آن نقطه رسیده است. دستگاه جدید شناخته شده به عنوان گوشی های هوشمند امکان می دهد پزشکان می دانید، با گوش دادن .

گوشی پزشکی توسط دکتر تیم لیتون از دانشگاه ساوتهمپتون ، توسعه یافته با همکاری در پسر و بنیاد اعتماد سنت توماس ( GSTT ) و بر اساس UK - شرکت فن آوری دقیق صدا و آموزشی ویبولیتین

گوشی خود را در برابر پوست بیمار ، که در آن نظارت بر شوک پالس موج سنگ شکنی تحویل آنها به عنوان پژواک خاموش سنگ کلیه قرار می گیرد. تا زمانی که سنگ دست نخورده باقی مانده است، کسانی که انعکاس یک نوع " تیک" صدا - یک بار آن را در هم شکسته ، با این حال ، آنها بیشتر از تبدیل شدن به " تاک . "

استفاده از یک سیستم نظارت از جمله گوشی های هوشمند نه تنها بدان معنی است که بیمار نمی خواهد به دریافت بیشتر از شوک دردناک از حد لازم ، بلکه آن است که روش نمی ندانسته قبل از موعد مقرر متوقف شود - در حال حاضر ، بیش از نیمی از تمام بیماران ارسال ها قبل از سنگ خود را به اندازه کافی در هم شکسته شده است. علاوه بر این، دستگاه را می توان برای ارزیابی اینکه آیا یا نه سنگ کلیه یک بیمار را به سنگ شکنی در وهله اول پاسخ می دهند استفاده می شود، به طوری که آنها نمی خواهد که به از طریق روش اگر یک جایگزین آن چیزی است که مورد نیاز است .

در حال حاضر، سنگ بیماران سنگ شکنی " با استفاده از یک سیستم اشعه X- فلوروسکوپی و سونوگرافی مانیتور شده است. بر خلاف اشعه X ، با این حال، گوشی های هوشمند ارائه می شود هیچ اشعه مضر باشد. این هم نسبتا ارزان، ساده برای استفاده است، و بنا به گزارش ها بسیار دقیق - در مسیرهای پیاده روی بالینی بیش از 200 نفر ، این میزان دقت به مقدار 94.7 درصد به دست آورد. در مقابل، پزشکان با استفاده از یک " دولت از هنر، مجموعه تجهیزات " معمولی فقط 36.8 درصد اداره می شود.

گوشی های هوشمند در حال حاضر به صورت تجاری در توسعه

 

شارژ اتوماتیک همراه اول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, | 3:2 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت